گودیر تایر سفارشی UUHP را برای مازراتی گرن توریسمو 2023 تولید می کند.




گودیر تایر سفارشی UUHP را برای مازراتی گرن توریسمو 2023 تولید می کند.

کمپانی گودیر تایر سفارشی Eagle F1 Supersport با کارایی فوق العاده برای نسخه‌های مختلف Maserati GranTurismo توسعه داده است. این خودرو با پیکربندی V6 توئین توربو با دو عملکرد متفاوت در دسترس خواهد بود. لاستیک گودیر Eagle F1 Supersport متناسب با ویژگی‌های مدل‌ جدید مازراتی تنظیم شده‌ است و از نشان‌ MGT برای نشان دادن اینکه به‌طور خاص برای برند ایتالیایی عرضه می شوند، برخودار هستند.

برای توسعه تایرهای GranTurismo از شبیه سازی مجازی استفاده شد. این شبیه سازی به کاهش تعداد لاستیک های اولیه مورد نیاز تولید کمک و فرآیند طراحی و توسعه را ساده تر کرد. کاهش تکرارهای متعدد تایرهای نمونه اولیه نیز به دلیل استفاده ازاز داده‌های روش‌های تحقیق و توسعه مجازی، هزینه و کارایی را بهبود بخشیده است.

استفانو سانگرمانو، مهندس ارشد در مازراتی، گفت: «ما واقعاً از همکاری که با گودیر برای GranTurismo جدید  خوشحالیم. لاستیک سفارشی گودیر Eagle F1 SuperSport کاملاً با رویکرد مدل جدید ما سازگار است و استفاده از شبیه سازی مجازی کمک بزرگی به تیم های تحقیق و توسعه بوده و کار را برای هر دو طرف را آسان تر کرده است.»

هانس وریسن مدیر عامل OE گودیر اضافه کرد: «بعد از اینکه مازراتی گودیر را به عنوان ارائه‌دهنده لاستیک UUHP خود برای GranTurismo جدید انتخاب کرد، دیدن توسعه این تایر بسیار هیجان‌انگیز بود. ما در یک محیط فنی به سرعت در حال بروز رسانی هستیم و این به این معنی است که شبیه‌سازی اکنون بخشی از تحقیق و توسعه گودیر است. این فعالیت راه حلی برای تعیین اهداف تایر و وسیله نقلیه، محدود کردن طراحی تایر و کاهش تعداد حلقه‌های لاستیک های نمونه می باشد و گودیر متعهد به پذیرش فناوری ها و روش های جدید است.»



منبع: https://www.tiretechnologyinternational.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0